Pięć zdań o wózkach inwalidzkich

Jakiś czas temu przeszłam operację kolana. Jestem teraz właściwie unieruchomiona. Chociaż zdjęto mi już gips, ta noga nadal nie jest w pełni sprawna, więc nie mogę na nią stawać.

Niemożność chodzenia na własnych nogach prędko zaczął mnie irytować, więc zdecydowałam się na wózek inwalidzki. Rzecz jasna, jego zakup to dość droga sprawa, ale okazało się, że taki sprzęt da się wypożyczyć.

Nie jest to bardzo kosztowne, a za to niezwykle pomocne! W końcu mało kto potrzebuje wózka na całe życie, a jego zakup to z reguły bardzo duże pieniądze. Ponadto z tego typu wypożyczalni mogą korzystać niepełnosprawni, którzy pragną uprawiać różnego rodzaju sporty i wypożyczyć wózek, który im to umożliwi.

Wiele więcej na temat wózków inwalidzkich i ich wypożyczania: PolySystem

Dodaj komentarz